• 100% Natuurlijke was
  • Unieke & zelf samengestelde geuren
  • Dierproefvrij & vegan
  • Gratis verzending boven €50

Veelgestelde vragen

  • Waar zijn de kaarsen van gemaakt?

Al onze producten zijn gemaakt van 100% natuurlijk was. Het kan verschillen per product welke was er voor dat product is gebruikt. De drie varianten die wij gebruiken zijn: Sojawas, Soja-Kokoswas, en Koolzaadwas. 
Bij de beschrijving van elke product staat altijd vermeldt welke was er voor dat product is gebruikt.

  • Is het mogelijk gepersonaliseerde producten te bestellen?

Zoek je een gepersonaliseerd label? Kaarsen als bedankje voor bruiloftsgasten? Iets leuks voor medewerkers of collega's? Of heb je andere speciale wensen?
Neem even contact met ons op! We denken graag met je mee en kijken samen wat er mogelijk is. 
Let op: Onze reguliere levertijd geldt niet voor gepersonaliseerde bestellingen.

  • Kan ik mijn bestelling als cadeau bij iemand laten bezorgen?

Jazeker! Al onze bestellingen worden altijd mooi ingepakt. Wil je een handgeschreven boodschap op ons kaartje toevoegen? Geen probleem! Geef bij het bestellen in het opmerkingen-veld aan wat je op het kaartje geschreven wil hebben onder de vermelding "Boodschap op kaartje:"

  • Hoe zorg ik ervoor dat mijn kaars goed brandt?

Bijgevoegd in elke bestelling vind je een kaars met de 3 belangrijkste tips als het gaat om het zo goed mogelijk branden van jouw kaars. Op deze pagina vind je nog meer tips.

  • Ik denk dat er iets mis is met mijn kaars?

Zie je iets aan je kaars wat je niet gewend bent? Of denk je dat er iets mis mee is? Kijk eerst even op de informatie pagina, wellicht gaat het hier om een natuurlijke eigenschap.  
Staat jouw probleem er niet tussen? Neem dan even contact met ons op, we denken graag met je mee! Onze producten zijn stuk voor stuk handgemaakt, dus het kan natuurlijk voorkomen dat er een klein foutje is gemaakt.

  • Wat moet ik doen als ik een beschadigd of verkeerd product heb ontvangen?

Elke bestelling wordt zo goed mogelijk ingepakt om beschadigingen tijdens transport te voorkomen. Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets onverwachts mis gaat. Heb je toch een beschadigd product ontvangen?

Stuur ons dan een bericht en een foto van de beschadiging via de contact-pagina. 

  • Wat moet ik doen als ik een product heb ontvangen wat ik niet heb besteld?

Het kan natuurlijk voorkomen dat wij een foutje hebben gemaakt bij het inpakken van jouw bestelling. Heb je een verkeerd product ontvangen? Stuur ons even een berichtje via de contact-pagina en we lossen het zo goed en zo snel mogelijk voor je op!